Kodumaa Kapitali HLÜ turundus
Olen Kodumaa Kapitali Hoiu-laenuühistu turunduse ja reklaamikampaaniatega olnud seotud ajast, mil tegu oli veel üsna noore ühistuga.
Algusaastatel keskendusime lisaks reklaamikampaaniatele ka sihtrühma üldisele teavitamisele sellest, mis imeloom hoiu-laeuühistu on ning mille poolest erineb see kommertspankadest.
Koos õnnestus ühistu käivitamisfaasist välja tuua ning ning luua tugevus ja stabiilsus edasiseks arenguks. Sihtrühm oli juba hoiu-laenuühistute olemusest piisavalt teadlik, nii et saime keskenduda turundustegevuses edaspidi rohkem Eesti reaalse majandusolukorra tutvustamisele. Ka kampaaniad lähtuvad ju lõppeks nendestsamadest oludest ja prognoosidest.
Nende kampaaniate jooksul olen koos kliendiga teinud ajurünnakuid, planeerinud turundust laiemalt, kujundanud, filminud, pildistanud, köidete jagu copy’t loonud ning palju muud.