Turundus & reklaam

Turundus & reklaam

Ükskõik, kas räägime ärist või inimolemusest laiemalt – kõik inimesed ja äriühingud soovivad midagi saavutada, sest „turul kõik oleme vennad ja õed.“ Ja turul peab oskama nii õigel ajal vennastuda kui ka toime tulla õelusega.

Nii masside kui ka üksikisikute kõnetamine on olnud ikka minu töö. Ja iga töö algab küsimusest kliendile: „Mis sa tahad, et juhtuks?“ Kas müük paraneks, kaubamärgi maine võtaks mingit kuju või hoopis hakkame mõnest asutuse kõneisikust suunamudijat ehitama.

Mulle on oluline täita just neid sisulisi eesmärke. Statistika on hea tööriist, aga ainult kellade järgi lendamisest selles valdkonnas ei piisa. Veebilehe paranev külastatavusstatistika ei kompenseeri seda, kui e-poe müügid langevad. Ning telekampaaniat TRP’de peale üles ehitada on sama, mis organismi igapäevast kalorivajadust üksnes kaalikaga täita.

Seetõttu on heaks turundustegevuseks vaja lisaks teadmistele ka inimlikku tunnetust ja intuitsiooni. Empaatiavõimet ja loovust. Nii mõnigi kord olen palunud luba sekkuda ka tootearendusse või hinnapoliitikasse, kui toote turunduslik potentsiaal võiks sellest võita.

  • Aitan välja töötada laiema strateegia lanseerimiseks, arendamiseks või brändi kuvandi kujundamiseks
  • Mõtlen välja reklaamikampaaniaid eesmärkide saavutamiseks
  • Koolitan vajadusel ka ettevõtte töötajaid, sest infoajastul on kõik töötajad turundustöötajad ning esindavad ettevõtte nägu
  • Panen kokku ka meediaplaani nii traditsioonilisemaid kui ka omanäolisemaid võimalusi kasutades, kuidas parasjagu tarvis on